Tags

Et kram er ikke blot et kram, viser forskning. Se effekten på din krop.

hug


Jeg er en af dem der gerne vil give knus.

JA – det kan gøres for meget. Der er også noget der hedder situationsfornemmelse. Alt med måde, men det er en helt anden snak.
Men når det kommer til at give knus, så bryder jeg mig ikke om de fesne kram hvor man knap nærmer sig hinanden. Det samme gælder håndtryk – intet er værre end dem der giver håndtryk som en kogt porre. Så næsten hellere undvære.
Lad få mig få et knus så jeg kan mærke det !

Og så er der de helt særlige knus – dem der går lige i sjælen. Kender kun et fåtal der kan give sådanne knus. Det er ren energi ! Balsam for sjælen.

Se nedenstående og klik på punkterne og læs mere – knus gør meget mere end vi lige går og tænker over … Det er medicin af den gode slags

Sådan virker et kram http://politiken.dk/viden/ECE3162545/saadan-virker-et-kram/