Tags

Hvis du har Hund, så tag lige 5 minutter og læs med her …

 

  • Mit liv varer kun ca. 15 år. Enhver adskillelse fra dig betyder sorg for mig.
  • Giv mig tid til at forstå, hvad det er, du forlanger af mig
  • Gør mig tillidsfuld. Du er hele mit liv.
  • Vær ikke vred på mig længe ad gangen, og spær mig ikke inde som straf.
  • Du har dit arbejde, dine fornøjelser, dine venner. Jeg har kun dig.
  • Tal med mig. Selvom jeg ikke forstår dine ord, kan jeg mærke, når dine stemme gælder mig.
  • Du skal vide, at jeg aldrig glemmer, hvordan man er imod mig.
  • Før du slår mig, så tænk på, at mine tænder med lethed kunne knuse din hånd, men jeg bruger ikke min magt.
  • Når du bliver irriteret på mig, fordi du selv har travlt, så tænk på, at jeg måske har ondt i maven eller bare er træt eller ked af det.
  • Tag dig af mig, når jeg bliver gammel. Også du bliver gammel en dag.
  • Vær hos mig, når jeg har det svært. Alt bliver lettere, fordi jeg har dig.