Tags

, , , , ,

Ahhh det er en god dag i dag. Dagen startede tidligt, dvs 05:30 da min lille dreng glad råbte  “Muuuar” ( læs mor ). Ind i soveværelset kom en dynevarm, glad, babyduftende lille dreng. Vi hyggede et par minutter med tegnefilm og hoppen i dynerne.

Hvem kan stå for sådan en lille fisk ?

Efter han var kommet vel afsted til vuggestue kl 08:00, kunne dagens første koppe kaffe nydes – Ohhh hvilken fryd.

På mit kontor betragter jeg fuglene udenfor som er ved at bygge rede… lige udenfor mit vindue. Fuglesang og solen skinner ….skønt ! Man bliver glad i låget.

Glæder mig til at starte kursus med Joomla og WordPress i Århus i morgen. Jeg håber og forventer, at det kan kaste nok af sig, så jeg efterhånden kan stå helt på egne ben når det gælder programmering og hjemmeside. I mit arbejde, har jeg brug for mere erfarring så jeg er fri for at skulle spørge hele tiden eller bede andre om hjælp ( læs: min mand ) Jeg kan efterhånden en del, men slet ikke nok efter min mening. Jeg er blevet sulten. Derfor har jeg besluttet at tage et 6 ugers langt kursus i både WordPress og Joomla !

I weekenden er min nye Mac air 11″ gjort arbejdsklar ( takket være min søde mand ). Min søn mente åbenbart, at det var på tide at skifte min forholdsvis nye MacBook Pro 13 ” ud ( knap 2 år ), da han hældte en hel kop frisk kaffe MED mælk nedover tastaturet … Der satte min ellers trofaste mac grænsen og det sidste punktum var sat på den MacBook Pro😦 Forsikringen dækkede heldigvis det meste, men lidt surt alligevel.

Min nye http://www.apple.com/dk/macbookair/ er nu også ret lækker. Jeg var en del i tvivl om, hvorvidt det forsat skulle være en 13″ eller jeg skulle vælge modellen mindre og dermed 11″ – valget blev en fiks lille 11″. Mine krav til ny computer var: Den skal være så praktisk, lille og let som muligt, da dens formål er at komme med rundt til møder, arbejde ud af huset, ferie osv. Voila alle krav opfyldt🙂 I LIKE !

For at beskytte den bedst muligt, har jeg bestilt nyt cover til den ved Granny Smith. Det bedste cover der findes på markedet og som jeg ligeledes har til min iPhone og iPad – et  BookBook cover. Louise der har shoppen Granny Smith, har lovet at det kommer med posten i morgen ( juhuu ).

Findes også til iPad, iPhone & MacBook Pro.

BookBook case til MacBook Air vejer så lidt som 380 gram med en ultra-tynd profil, samtidig med at det håndlavede, ægte læderetui giver kraftig beskyttelse. To hardback sider, forstærkede hjørner og en hård rygrad giver solid beskyttelse mod stød. Indvendigt er en fløjlsagtig blød, chokolade brun, polstring for ekstra beskyttelse. Det er desuden genialt som underlag når du sidder i sofaen med computeren!

God dag til jer alle derude  – Nyd det gode vejr, smil til dem du møder og gør bare én god ting for en anden i dag …