Tags

, , ,

Den anden dag anbefalede jeg Himmalaya salt og i dag er det makkeren – Lene Hanssons Krydderpeber, som jeg giver mine varmeste anbefalinger

Samtidig med at vi i vores familie købte Himmalaysalt, købte vi også Krydderpeber ( Lene Hanssons Krydderpeber, 60 g ) og jeg skal love for, at der er smag i den ! Almindelig sort peber er mere end kedelig ved siden af denne her. Jeg elsker at bruge den i min madlavning og i olier. Eneste minus kan være, at nogle af kornene kan være lidt grove. Men det er der jo råd for. Er det for meget af det gode for dig, så smid peberet i en kværn og giv det en omgang mere.

Igen er prisen absolut rimelig  24,- kr for 60 gram. Indeholder sort peber, koriander, ingefær m.m.

Ekstra bonus – den er ligesom Himmalaya salten fremstillet af Urtekram og er økologisk.

Lene Hanssons Krydderpeber. Fremstillet af Urtekram og er økologisk - I LIKE

I