Tags

, , , , , ,

D 9 februar 2012 var jeg blandt publikum sammen med en rigtig god veninde, da Rasmus Seebach fyrede det fedeste show af i DGI hallen i Vejle.

Der er delte meninger om manden, men ingen kommer uden om, at han har bragende succes. Han gør det mega godt og formår stadig at have begge ben solidt plantet på jorden.

Nogle mener måske hans musik kan lyde lidt ensformig, men jeg kan godt lide hans tekster. De rammer lige i hjertet – specielt sangen til hans far: “Den jeg er”, “Millionær “og ” Nangijala”

Efter koncerten nåede vi at få en snak med Rasmus Seebach. Blandt andet om hans tabte Nialaya armbånd. Han havde kort forinden været i Los Angeles, hvor han mødtes med Jannik Olander, ejeren og skaberen af Nialaya smykker. Selv er jeg stor fan af Nialaya smykkerne og Jannik Olanders kreationer pryder også min arm.

Jeg har snakket med Jannik og ved at der kommer et nyt armbånd til Rasmus inden længe🙂

Stay tuned …. der kommer meget mere om Jannik Olander og Nialaya inden så længe …. You don´t wanna´ miss it !

Rasmus Seebach i L.A....og med Nialaya på armen !

Nialaya armbånd som jeg har fået i gave. Kan godt lide den lidt rå stil med dødningehoveder kombineret med krystaller og guld.

Nialaya med blå safir, hvilket har kæmpe betydning for mig, da jeg fik det i forbindelse med Milos fødsel.

Armbånd fra Nialayas nye kollektion, som MEGET gerne må sidde på min arm. Det er i hvert fald sat på ønskelisten ! Armbåndet er lavet af guld med hvide og sorte diamanter.

Rasmus Seebach brugte også tiden i Los Angeles til at besøge Lionel Richie, hvor de sammen sang ‘Say You, Say Me’ fra Lionels album fra 1985. Det var Lionel selv, der havde valgt Rasmus Seebach – Ret godt gået !!!

Lionel Richie: Back to Front fra 1985

Jeg husker selv Lionel Richies album fra dengang, ligesom Rasmus Seebach gjorde. Det var et af mine første albums dengang, så det er egentlig ret fedt at høre det igen og i en lidt anden version.

Tag og lyt med her og bedøm selv